duminică, 4 martie 2012

NOUL PROFI...CE MORBID?!

     Haide bre c'am trăit s-o văd și p’asta. În goana după atragerea a cât mai multor clienţi, unele companii își asumă riscuri enorme, punând în aplicare strategii de marketing care de cele mai multe ori nu își ating scopul. Așa este și cazul noii campanii de promovare a magazinelor Profi. Reclamele care rulează de câteva zile pe TV arată neprofesionalismul de care dă dovadă nu firma în sine, ci cei în care și-au îcredinţat administrarea imaginii.
      E recomandat ca niciodată să nu te lași în totalitate pe mâna agentiilor de publicitate că ai șanse mari ajungi în derizoriu sau cel puţin așa se-ntâmplă pe la noi. Mă dacă n-ai imaginaţie stai în banca ta și dă posibilitatea publicitarilor profesioniști să lucreze.

6 comentarii:

  1. e normal ca agentiile de publicitate sa nu prezinte chiar adevarul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am la mine in oras Profi, dar din cate am inteles se va deschide si Kaufland atunci sigur Profi va pica si cred ca in toata tara.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cea mai penala faza mi se pare aia cand se uita la banane si isi lasa capul pe spate cu o mutra satisfacuta:| =)) =)) =)) =)) wtf???

    RăspundețiȘtergere
  4. E o porcarie de reclama. Am vazut-o de multe ori la tv si mi-am pierdut timpul degeaba incercand sa o inteleg sau sa vad ce-i cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar ca am trait sa o vad si pe asta cum imbina ei scenele.

    RăspundețiȘtergere