miercuri, 5 mai 2010

Televiziunile romanesti m-au socat.

     De cand a inceput anul universitar nu prea am mai avut timp de televizor, Programul meu era destul de incarcat (este si acum) iar putinul timp liber pe care il aveam incercam sa-l dedic cat mai mult distractiei, lecturii, jogging-ului si altor activitati care sa-mi creeze buna dispozitie, mai putin televizorului. Cand il deschideam singurele posturi la care ma uitam  erau: Discovery Channel, National Geographic, History si altele asemanatoare, astfel ca nu stiam ce mai difuzeaza posturile de televiziune romanesti. Nici stirile nu le mai urmaream iar ca sa fiu si eu la curent cat de cat "rasfoiam" in graba presa online. Stiam destul de mult ce poate difuza o televiziune romaneasca asa ca nu-mi bateam capul cu asa ceva.
     Intamplarea face ca in urma cu cateva saptamani sa mi se dea de facut la unul din cursurile de la facultate o analiza jurnalistica asupra televiziunilor din Romania care sa cuprinda si un studiu de caz - telenovelele. Asa ca timp de vreo doua saptamani a trebuit sa ma benoclez la tv. Dupa nici 10 minute de vizionare mi-am zis : WTF...OMG???!!! Cu siguranta s-au tampit bine astia din media romaneasca. Numai tampenii auzeam. Credeam ca nu vad bine. Hai cu chiu cu vai am inghitit divertismentul deplorabil ce este difuzat pe sticla dar telenove doua saptamani un adevarat chin. Am crezut ca voi tampi dupa numai 2 zile. Acum nu va inchipuiti ca de dimineata pana seara ma uitam la telenovele dar cel putin o ora-doua butonam telecomanta pentru a cauta posturile care difuzau telenovele emisiuni de divertisment si nu numai. Pentru inceput am crezut ca au devenit o raritate aceste genuri de seriale dar spre surprinderea mea ele erau pe toate "cararile". De la posturile publice (TVR1 si TVR2) pana la cele mai mediocre si imbecile (OTV, Acasa TV, National TV, etc.). In privinta divertismentului - dezastru ce pot zice imi venea sa ma dau cu capul de toti peretii cand vedeam asemenea tampenii - televiziunile romanesti tind spre prostia absoluta incepand cu Pro Tv si terminand cu OTV.
     Am sa contiunui maine articolul cu o a doua parte ce va contine opinia mea in privinta posturilor tv romanesti si a programelor ce le distribuie/difuzeaza.

2 comentarii:

  1. Pfff, eu zic ca va exploateaza astia de la scoala daca va pun sa va uitati la televizor :( Trist.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anda: nu m-au obilgat sa ma uit la tv, dar totusi nu aveam cum sa fac analiza fara a sti si eu un pic ce se mai intampla in mediul tv romanesc.

    RăspundețiȘtergere