luni, 14 noiembrie 2011

11.11.11

Sursa fotografiei: www.jurnaluldevrancea.ro

            Au trecut trei zile de la apocalipsa ce era prevăzută să vină de multi profeţi si clar-văzători şi pare-se că suntem vii şi nevătămaţi, astfel am mai marcat încă una din multe altele şi cu siguranţă că vom mai marca de două ori mai multe, cel puţin până la data de 21 decembrie 2012. Ceea ce mi s-a părut cel mai amuzant este că eu am relansat blogul chiar acum trei zile. Eh şi se pare că va fi de bun augur şi nicidecum ceva fatidic.
            Un lucru şi mai interesant este că această isterie legată de sfârşitul lumii se transformă puţin câte puţin într-o adevărată industrie: nu-i an în care să nu avem cel puţin un film cu o astfel de temă, emisiuni care vor avea audienţă doar dacă spun într-o formă amuzantă, bineînţeles despre  „the end of the world”, chiar şi publicitatea profită de aceeasta pentru a face remarcate diverse produse sau servicii. Ca mulţi altii voi încheia si eu într-o formă umoristă: să prindeţi cât mai multe sfârşituri...ale lumii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu