luni, 23 ianuarie 2012

„Vă rugăm se ne scuzaţi, nu producem cât furaţi”

Sursa fotografiei: www.europalibera.org
        Zilele acestea în Piaţa Universităţii, mânuţa de protestatari, au cărat cu ei mai multe pancarte pe care erau scrise numeroase mesaje adresate conduceii actuale a României. Am văzut la televizor mesajul din titlu, pe care de altfel majoritatea presei l-a promovat dacă pot spune așa. Mi se pare cel mai bun și singurul care într-adevăr înseamnă ceva. Restul sunt nimicuri pe care nu poţi să le înţelegi chiar și dacă te-ai chinui. Încă o dovadă că protestele nu au nici cea mai mică apropiere de realitate. Recunosc că sunt împotriva unor astfel de mahalagisme. Dacă într-adevăr în ţărișoara asta se vrea o schimbare nu s-ar veni cu joculţele de-a revolutia. Un adevărat simulacru. Ele nu sunt reprezentative pentru adevăratele nemulţumiri ale românilor. De aceea cred că nici nu s-a înghesuit populaţia la manifestaţii. Şi sunt de acord cu ei. Eu unul nu mă regăsesc și nu m-am gândit nici cel puţin o secundă să-mi manifest nemulţumirile. Da, deși cred că evenimentele din zilele acestea nu-și au rostul am și eu destule învinuiri, dar care să le adresez întregii clase politice, nu numai celor care ne conduc acum. De vină sunt toţi.
         Revenind la mesajul „Vă rugăm se ne scuzaţi, nu producem cât furaţi” ceea ce pot spune este ca-i genial. Păcat că astfel de lozinci nu sunt mai multe, care într-adevăr să determine lumea să iasă-n stradă. Ce să-i faci?! Așa-i românul: nici nu intră bine în apă că deja s-a înecat.
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu