joi, 9 februarie 2012

House M.D. pune punct după opt sezoane

Am aflat despre acest serial în urmă cu vreo doi-trei ani, atunci când TVR1 a hotărât să-l difuzeze la noi. Ţin minte că am fost sceptic cu privire la acesta căci de regulă Televiziunea Publică nu face cele mai „fericite” alegeri în materie de programe de televiziune. Cu toate acestea am zis să risc...până la urmă nu pierdeam nimic, dar cu siguranţă aș fi perdut un foarte bun serial dacă nu-l urmăream. Devenisem un mare fan implicit al TVR-ului pentru alegerea făcută până-ntr-o zi când pe ne pusă masă s-a sistat redarea lui. Așa că o bună perioadă nu l-am mai urmărit. Am revenit la el acum vreo două luni uitându-mă zi de zi la câte un episod poate chiar două când aveam timp.
Sursa fotografiei: www.cinemarx.ro
Mi se pare genial și tocmai când a început să-mi placă și mai mult, aproape obsedat, aflu că sezonul 8 este ultimul. Eh, eu sunt pe la episodul 3 al sezonului 7 așa că mai am ceva până capăt, dar ce fac eu când ajung la final? Nu știu dacă am să mai urmăresc cu atâta ardoare un serial. Îmi place de la scenariu, coloană sonoră, jocul actoricesc până la cele mai mici detalii din secvenţele acestuia. Cu siguranţă că muţi fani vor fi trișiti când producătorii vor pune punc.
Sursa fotografiei: www.cinemarx.ro

5 comentarii:

  1. Chiar ma gandeam zilele astea cat de longeviv va fi acest serial. Pana si Mircea Badea il urmarea :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, am ceva in comun cu Mircea Badea - una din cele mai anitipatice figuri care apar pe sticla. Nu credeam asa ceva. :))

      Ștergere
  2. Nu prea ma uit eu la seriale, cred ca am vazut doar cateva care intr-adevar mi-au placut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Salutare,

    Reprezint echipa sitului http://www.rosurf.net si am venit cu o propunere.
    Doriti ca site-ul dumneavoastra sa fie mai vizitat, sa apara in motoarele de cautare mai rapid?
    Noi te putem ajuta GRATIS! Nu se percepe nici o taxa! La activarea contului primesti 5000 credite pentru situl tau,
    iar in fiecare zi se ofera bonusuri aleatorii.
    Daca doresti sa iti promovezi situl GRATIS, viziteaza http://www.rosurf.net .
    ATENTIE: ACEST MESAJ NU ESTE SPAM!!! DORIM CA TOTI UTILIZATORII SA BENEFICIEZE DE PROMOVARE GRATUITA!

    Cu respect,
    RoSurf Network

    RăspundețiȘtergere